Men Kissie då!

”Här med [skriv ihop] tar jag avstånd från alla rasistiska och nasistiska[nazistiska] åsikter. Jag ber dock om ursäkt för mitt utbrott på nyheter24’s reportrar. Andledningen [anledningen] till varför jag ragerade [reagerade] som jag gjorde var en den självklara andledningen [anledningen] att jag kännde [kände] mig så fruktansvärt kränkt när någon försökte vinkla det till att jag skulle ha några som helst rasistiska åsikter [tvivelaktig meningsbyggnad, upprepar anledningen]. Jag tar helt och hållet avstånd från det som sagt, jag tycker alla männsikor [människor] är lika mycket värda.”

- Kissie


Hon blev alltså kränkt för att man påtalat att hon beblandat sig med rasistisk propaganda och tar avstånd från det?

Jag tycker det vore rimligt att begära att någon som livnär sig på att skriva texter i offentligheten åtminstone lärde sig stava.

 

Kissie får fem hundbajspåseimplantat på en skala mellan groda och SS-uniform


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0