Tatto stories, Mjölby Ink!

Det är många som tattuerar sig nuförtiden men få har någon själ bakom dem. Därför har jag bett minna nära vänner berätta lite om sina tattueringar.
O
Tobbe:
- I stundens hetta fattade jag beslutet att hedra Afrikas hetta med en härlig gadd. Ovan är resultatet. Njut och beundra.


Plisken:
Där satt satt den som en jävla smäck/blut! Vic rattlehead ungefär som mitt namn: Viktor.
En metallskalle hårdare än blut! En påminnelse om mitt metall-liv.


Kookie:
Piratskeppet!, en metafor för plundringen och uttnytjandet av vår jord!, samtidigt som det är det som håller oss flytande på livets hav!. Här är det ändå förankrat i verkligheten!, i huden!, livet! och förhållandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0