Gästbloggare

Idag har vi en gästbloggare på kvittermaskin. Bloggaren vill vara anonym.
Dagens outfit - Päls såklart!
Dagens Lunch - Kyckling

Gick upp skapligt sent, runt 05.30 och väckte tjejen för att sedan lägga mig igen och somna om till runt 06.00. Vid halv sju tiden gick jag upp igen och grejade lite, tvättade av mig och satte mig  i vardagsrumsfönstret en stund. Efter det satte jag mig bakom gardinen för att greja lite med en pingisboll. Sen tvättade jag av mig lite och lade mig och läste på en bok. Jag somnade såklart ganska snabbt och när jag vaknade bet jag killen och slängde en penna på golvet, tvättade av mig och tog lite frukost för att sedan gå och greja bakom gardinen. Sedan tvättade jag av mig och sprang omkring lite i köket. Jag slumrade till i soffan en stund och när jag vaknade bestämde jag mig för att gå ut en sväng men ångrade mig och satte mig bakom gardinen i stället. Jag tvättade av mig lite snabbt och åt sedan en riktit god kyklingpate, Rekommenderas starkt. Sov på maten en stund för att sedan kolla lite på postkodsmiljonärena men somnade om. Sedan vankades det glass , men ingen frågade om jag ville ha förrens det var slut fast jag till och med gick och satte mig på bordet. Tillslut fick jag lite ägglikörglass. Det låg en hel del konstiga grejor på bordet som jag inte tyckte passade in men tjejen blev sur när jag plockade ner dem på golvet. Sedan tvättade jag av mig och somnade i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0