Gammal recension

Jag hittade ett par gamla recensioner häromdagen som jag glömt att ge världen:

Ibland så kan man komma till nån sorts plötslig insikt..typ att man är för gammal eller att nåt inte står riktigt rätt till.. som nyss tex. efter att ha ätit en rejäl frukost (se recension nedan) titta på sex and the city lyssnat på bluegrasscovers på metallica och tycker det är svinbra samt sprungit upp och ned till tvättstugan och stör sig på att det är stökigt överallt (tillochmed ikonerna på datorn) hmm

Metallica: "St. Anger"
(Mercury/Universal)
Jag har knappt lyssnat på St Anger
Men jag har läst några recensioner på den och dom tycker den är bra, så det är den väl säkert.
Tex ska den var aggro, kompromisslös och nåt helt annat än de bluesdoftande tvilling släppen "Load"och "Reload". Själv tycker jag att Lars virveltrumma låter skit. det är inte ens roligt..
men vad vet jag , jag tittarju påsex and the city.
"St. anger" får 2 av 5 triggade baskaggar

Sex & the city
Carrie är jätterolig ibland. Fast jag tycker Charlotte är sötast
Sex & the city är till skillnad från Metallicas St Anger roligt, seriöst och har fler avsnitt med en röd tråd, något som metallicas senare skivsläpp inte kan skryta med.
Sex & the city får 4,2 av 5 par Gucci skor

Min frukost
Det hela startar väldigt lovande med ett stort glas Godmorgon Apelsin/Blodgrape juice och en känsla av lugn och välbefinnande tar över. Filmjölken känns aningen standard för en sån här anrättning men fungerar utmärkt ihop med en väldigt övertygande kopp kaffe. (Svart utanpå med vitt inuti utsökt design inhandlad på Werner och werner. en röd kopp skulle ha fungerat bättre ihop med mitt kök men fanns vid inhandlingstilfället inte på lager och nu så är min ekonomiska situation tillochmed sämre än i december se: Måndag boringtråkit + recensioner Daterat: Måndagen den 12:e december 2005 kl 23:14 )

När så de 3 gyllenbruna rostade havrebröden från axas serie balansbröd kommer in i handlingen är lyckan nästintill total , förstärkta med en otrolig prestation från extrasaltat bregott kittlar dom smaklökarna till oanade höjder. När sedan det roliga är slut lutar jag mig tillbaka i soffan säker på att jag i framtiden vågar prova denna kombination igen.
Min frukost får 4 av 5 heta mariapussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0