Citatsamling

Några enligt mig roliga eller lysande uttalanden gjorda i bekantskapskretsen, finns säkert en hög till att lägga till, tips mottages gärna!


"Jag vill bara titta igenom internet nu på morgonen"
-Maria



Om det inte är i en [...] viktormotnuttebattle så finns inga kontextuella ursäkter
- Martin

 

Varje gång jag tänker på JÖNSONSLIGAN skakar mitt ben, titta!

-Jenny

 

 

Fantasy för förståndshandikappade, kanske en bra affärsidé?

- Nyrén ang litteraturen på vulkan.se

 

Malin Frisk äter en pepparkaka för varje armhävning, fair trade?
- Malin Frisk


"Vänta lite neu... Fagge.. ä... Fagge med i bilen?"
-"Benito"

 

”Jag tycker inte om musik där man hör vad dom sjunger”
-Dolla



"Svensson styr upp det här nu, och inga kyrkor!"
- Kerstin angående att hitta en pub i Berlin efter en heldags konstundervisning


"Mark, mark, whats the meaning of life Mark?
- Mattias G


"Jimmy Johansson added "Pripps Blå" to his interests."
- Dolla, status på socialt nätverk

 

"Vill inte stöta mig med nån, men Iron Maidens senaste skivomslag? Eddie ser ju inte klok ut!"
-Rickard angående ”the Final Frontier


"Jag gillar inte fågelsång för man hör inte vad dom sjunger"
- Dolla


Kommentarer
Postat av: Lauritzgrete

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2012-01-03 @ 08:23:04
URL: http://lauritzgrete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0