Not my space

Jag är helt förbluffad över hur myspace kan begå ett sådant grandiost självmord.

 

Det är precis som man är så trött på sig själv att man försöker hänga sig, gasa ihjäl sig, skjuta sig, dränka sig, hoppa från en bro, stå framför ett tåg, sprätta upp armarna, och dricka gift samtidigt. Kan någon få en överblick av vad som händer om man har mer än 5 vänner?

 

Det är som om man faktiskt gjort en undersökning i hur man gör tekniken användarovänlig som möjligt. Exempelvis, myspace har blivit känt som en plats för musikintresserade, i loggen eller vad man ska kalla den ser man nu varenda låt varenda vän spelat inklusive dig själv. Om man som jag hoppar omkring och kollar upp olika saker betyder det kanske ett 20 tal inlägg från mig på en timme! Att sedan all reklam och alla flashiga rörelser och så vidare hoppar omkring gör ju inte det hela varken enklare eller snabbare. Slutligen, man vet inte vart man ska kommentera något. Jag hade här tänkt attgöra en printscreen på hur min 3:e startsida ser ut (1:login, 2 inloggad, 3 den du faktiskt vill komma till). Men eftersom den har laddat sedan jag började skriva så går det tyvärr inte. Annonserna fungerar däremot utmärkt.

 

Laddar laddar laddar

 

Sedan fortsätter det såhär, meter efter meter…

 

Myspace får en bajkorv med kiss på på en skala mellan reaktorvatten och Zenato Ripassa 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0