Barndiabetes och Badminton

Barndiabetesfonden i Linköping arrangerar en konstauktion den 26/9 2009. Läs mer om den  på deras hemsida : http://www.barndiabetesfonden.se/index2.php. Bland andra auktioneras dessa verk ut:


Richard Nero , Landskap


Mattias Frisk, Fåglar

Martin Frid, Landskap

BADMINTON
Badminton är en racketsport som man spelar i var sitt lag som består av 1-2 personer. Jag har spelat Badminton 2 gånger mot två olika personer + mig själv. Första gången jag spelade Badminton måste jag ha slagit i huvudet och ranglat ut på gatan varpå en grävskopa kört över mig för min kropp var ett lämpligt objekt för Haverikommissionen att undersöka. Andra gången hände som tur va dock inte detta. Nu när jag blivit proffsigar på sporten har jag tänkt att lära upp min gode vän i den på torsdagar 10 veckor framöver.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0