Dagens Outfit!

Då jag konstaterat att mode är det nya svarta* i bloogosfären måste en hypad newsblogg som kvittermaskinen sjävfallet haka på flowet. Jag kommer därför sporadiskt att diskutera inne och ute, vad som är hot och vad som inte är ... hot.

Dagens outfit 15 okt
Blå Jeans och en urläcker limitededitiontröja från svenska supergruppen "The Jam Session"

Vad som är intressant är att baksidan på the Jam Session tröjan innehåller en rad turnedatum, varav ett datum visade sig vara i en replokal. Proberraum = Replokal. Framåt kl 17.00 blev det dags för badminton då jag svidade om till en häftig vintagetröja av EntombeD från ca 1989-1990 som matchades av ett sportigt par adidasbyxor från -92. Entombed tröjan fungerade även utmärkt tillsammans med min kamrats Morbidangelaltarsofmadnesströja Entombed tycker jag är en av sveriges absolut bästa band. De bästa entobedskivorna utan inbärdes ordning är Clandestine, Wolverineblues, To Ride shoot straghit and speak the truth och Left Hand Path. Efter att ramlat 3 gånger och varit helt slut en kvart in i spelet åkte den läckra Vanhelgdkepsen av och mitt svettdrypande hår kletade fast lite matcho på min orakade flåttiga kind och dubbelhaka. Yonexracket och skor från intersport.

Dagens outfit får 15 kilos övervikt av 15 öl 2 påsar chips och en pizza i veckan.


* det nya svarta betyder "häftigt" hippt" " coolt eller trendigt har en ung dam informerat mig om.



Kommentarer
Postat av: Carro

hurra för badminton svetten får man ta

2009-10-16 @ 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0