Vaccin, knark, tatueringar och inspärrning.

Dagen började lugnt och bra, kollade ut genom fönstret på ett par lastbilar och gömde mig bakom en gardin. Väckte killen och gick och lade mig. Framåt förmiddagen blev jag dock både förvånad och förbannad när jag till min fasa upptäckte att det inte fanns något att äta. Efter ett par timmars tjurande och gnäll gick jag och lade mig. Framåt eftermiddagen fanns det fortfarande ingen mat att äta. Plötsligt var jag instängd i matrummet och tvingades in i en låda varpå jag i en mardrömsfärd fördes till en tatuerare/sjukklinik/knarkarkvart. En äldre läskig tant tafsade på mig gav mig en spruta och sedan en till. Jag hade blivit DROGAD! Knarket gjorde mig lugn och härlig men lite illamående så jag spydde, sen fick jag en tatuering i örat och för att jävlas extra mycket tejpade hon på ett bandage som kliar som fan. Nu mår jag piss, är förbannad och har ont. Dagens outfit: Päls, bandage.
Vaccin, knark, tatueringar och inspärrning får betyget hund av tama sällskapsdjur. (För en ingående beskrivning av betygskriteriet se här längs ned i Narnia recensionen)

/ Gästbloggaren Nossi

Sur bloggare


Kommentarer
Postat av: Eric

Bra gästbloggare!

2009-11-03 @ 21:45:10
Postat av: Öhrn

Väldigt intressant läsning får du hälsa din fyrbente vän.

2009-11-04 @ 12:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0