Kidnappad och tvångsförflyttad

Jag har de senaste veckorna varit upptagen med att relokalisera de försvunna föremål som jag nämnde i min senaste artikel, därav har inte mycket skrivande blivit gjort. I dessa tider går man aldrig säker. Sedan jag skrev sist försvann ännu fler saker och tillslut var jag ensam kvar så jag lade mig i en gaderob och skrek tills hon och han kom och hämtade mig. Jag åkte bil, vilket är det tråkigaste som finns så jag protesterade högljutt till ingen nytta. Jag lade mig sedan under en sorts hylla i ett hus som jag blev insläpad i. Eftersom det inte verkade så kul där låg jag och väntade i 6-7 timmar på att vi skulle åka igen, vilket vi inte gjorde så då kollade jag runt lite istället. Sen hittade jag alla grejor, de var instoppade i ett nytt och större hus som är närmare marken än det förra. Tydligen är det meningen att vi ska bo här för vi har alla grejer här. Jag har nämligen hittat nästan allt som försvunnit! Varför gör man inte mat med bara gelé? Bitar är ju inte hälften så gott.

- Nossi










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0