Minttu Black

  
Före & efter. Djur är inte människor lek inte med saker som har klor, tänder eller är svarta.

Minttu Black
Efter att ha samlat in fakta under 8 års tid upptäckte jag till min förskräckelse att mitt hår luktade illa var ivägen vid allehanda aktiviteter, möglade, samt var orimligt besvärligt att tvätta. Runt midsommarveckan 2008 fanns alltså bara en sak att göra, avvakta nästa vår och kanske klippa mig då. Midsommarkvällen blev till en början lyckad och firades i Marias lägenhet tillsammans med de vilsna människor som inte kommit iväg till olika festliga badorter, sommarstugor och liknande. Kvällen till ära införskaffades en flaska Minttu Black (systembolaget nr 753, 500ml, 169:-) Smaken är Söt lite sliskig med tydlig karaktär av saltlakrits och mint med påfallande låg spritkaraktär. Minttu Black bör drickas ren och i mindre mängder. Undertecknad recensent provade självklart hela flaskan för att kunna säkerhetställa kvaliten samt även dryckens kompabilitet med andra drycker såsom öl och ren sprit. Det negativa med Minttu Black är att den tenderar att ta slut redan efter ett fåtal timmar av ihärdigt inmundigande. En varning bör även utfärdas för plötsligt håravfall vilket drabbade undertecknad. Minttu Black får fyra av fem eleminerade hjärnceller.

Kommentarer
Postat av: Hector

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........................................................





HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHAHA HAHA HA HA AHAHAHA HAHAHA HA HA HA

2008-08-09 @ 04:43:56
Postat av: Kerstin

Aha, så det var alltså så det gick till!

2008-08-22 @ 10:24:51
Postat av: Blickula

"Drack Minttu senast i Wacken 2002. Enligt uppgift försökte jag välta ett stängsel, tala tysk polis tillrätta på ärans och hjältarnas språk, samt annektera ett finskt militärtält. Finnarna, som uppskattar en genuin kaosfylla, återlämnade mina glasögon morgonen efter med ett glatt "You're the most drunk Swedish guy we've ever met"."

2009-07-18 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0